lørdag den 22. juni 2013

Windmill


Min mand fik stof til dette tæppe sidste år til sin fødselsdag  :-)  :-)   :-)   
- forstår ikke hvorfor der gik så lang tid før det blev omdannet til nedenstående!!
(Det kunne bruges til fødselsdagsgave igen i år - ha ha ha)
150 x 210 cm ca. - det skulle gerne kunne dække sengen i campingvognen.

Marti Michells lineal "Windmill" er brugt. Skønt mønster, og god lineal, det er jeg ikke færdig med at lege med endnu.


Bagsiden.
Lukkekanten er også den varme orange med turkis mønster (ses ikke nemt på billedet)
- det giver en god kontrast til alt det turkise :-)


2 kommentarer:

  1. Super flot tæppe og skønt mønster som også er een af mine favoritter :-) Glæder mig til at se fotos af windmill projektet når du skal i sommerhus med pigerne :-) Hils fra mig. Knus, Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Ja det bliver spændende hvad vi får produceret den weekend, jeg skal huske at tage en masse billeder 😊

      Slet