onsdag den 10. juni 2015

6-kantet dug, top

Så lykkedes det at få toppen færdig til denne 6-kantede dug.
 90 cm fra kant til kant.
Håndsyning over pap

Min kære mor har sørget for, at jeg har mange hvide, aflange 6-kanter,
der skal bruges omkring alle mine Lucy Boston blokke.


- og her er de syet omkring den første blok :-)


Sammen med min mor og min ældste datter, har jeg været på
en hyggelig tur til Ribe.


Hyggelig by...


...et besøg værd...


..også selvom det suste noget, især fra toppen af tårnet i
Domkirken.
Men fantastisk udsigt :-)

Dværgsyren i min have...


...hvis bare duften kunne følge med, 
fantastik duft, bare jeg åbner havedøren.


Krukker tilplantet og har fundet deres plads på trappen



...smuk blåregn bagerst i billedet,
det er naboens, men jeg nyder den i fulde drag.


Akeleje under pæretræet...


...syren,
haven er skøn, lad os nu bare få noget sommer !!

- og så en stak mini-pizza...


...forberedelse til studenterfest :-)

2 kommentarer:

  1. Sorry, I did not understand a word of Danish, but the photos look great. Nice EPP!

    SvarSlet
  2. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet