lørdag den 17. oktober 2015

Row by Row, 2. pakke

BOM
Her kommer lige lidt nærbilleder af hver blok fra 2. pakke i 
"Row by Row" 

Se evt. mere under


Hver blok har 9 lige lange stykker, med mønstret stof.
For enden af hver mønstret stykke, er syet et stykke hvidt i forskellig længde.


Jeg har ladet sømrummet stå åbent foroven, og forneden, 
så er det nemmere, når rækkerne skal syes sammen til sidst,
det regner jeg med at gøre på maskine.


Længden på de hvide stykker varierer, så den korteste er
syet på foroven til venstre på 1. farvede stykke,
og forneden på nr. 8 farvede stykke.
(Jeg skrev nr. bag på mine farvede stykker, fra 1-9, startende fra venstre,
og satte det hele op på en flamingoplade, 
for at holde styr på de mange dele)


Den næstkorteste er syet på nr. 2 foroven, og nr. 7 forneden
Den 3. korteste er syet på nr. 3 foroven og nr. 6 forneden 
osv.


På nr. 9 er syet en hvid, med samme længde som det farvede stykke.


Alle abonnenter har ikke fået helt de samme stoffer som jeg har syet modellen,
eller jo, de samme stoffer, men ikke til samme antal,
så man skal selv fordele stofferne tilfældigt i blokkene,
og kan ikke få dem helt magen til mine.

Håber det går godt med syningen rundt omkring :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar