onsdag den 13. januar 2016

My Million Flowers

Millefiori stammer fra italiensk, og betyder tusind(mille) blomster(fiori). Jeg har bestemt mig for at kalde mit onsdagsprojekt for "My Million Flowers", som jo betyder "Mine Millioner Blomster". Navnet på engelsk, for at være lidt international, og så synes jeg bare det lyder bedre med en million, i stedet for tusind.

The word Millefiori is from Italy, and it means a thousand (mille) flowers (fiori). I have decided to name my wednesday-project "My Million Flowers". 



Den her uge, har jeg lavet 12 figurer/skabeloner som billedet herover.

This week I have made 12 templates like the photo above.


Brug skabelonen til at skære stof, husk sømrum.
Sy sammen, så du har 6 dele som foto til venstre.
De grønne romber er fra sidste uge.

Use the template to cut fabric, remember seam allowense.
Sew together, making 6 parts like the one on the left of the photo.
The green diamonds are from last week.



Sy de 6 dele på din stjerne fra i sidste uge.
Go´ fornøjelse ;-)

Sew the 6 parts to the centre star from last week.
Have fun ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar