mandag den 21. marts 2016

Håndarbejdsmesse

Så er en travl uge vel overstået, og her kommer lidt billeder fra håndarbejdsmessen i Middelfart.


Torsdag havde jeg heldigvis masser af god hjælp til at få det hele slæbt ind til
standen, og også få det hele på plads.


Det hele er lidt kaotisk i starten, og selvom jeg havde en rimelig detaljeret
plan hjemmefra, så er det aldrig det samme, når man står med sin stand
i virkeligheden.


Men her er vi fredag morgen, de sidste småting skal lige på plads,
inden kunderne kommer.


Herunder ses mit færdige BOM tæppe "Row by Row"
1000 tak til Bodil fra
for at have quiltet det rigtig smukt :-)


Et kig fra enden af standen


Lidt farverige fristelser,
1 pakke passer til det, der skal bruges for at sy 
"Row by Row"


Mønstre og stofpakker bliver lagt i netbutikken
i løbet af påsken.

Det var helt fantastisk at hilse på gamle og nye kunder,
og skønt at høre, at der rent faktisk er nogen "derude", der syr med
på min "My Million Flowers"
- og flere der så bare havde syet deres egen version,
når jeg nu svigtede i onsdags :-)

Syr du med 
og har du lyst til at dele, hvad du syr, 
så send mig en mail med et billede vedhæftet,
så lægger jeg det på bloggen 
til glæde og inspiration :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar