fredag den 30. september 2016

Circle Play BOM pakke 2

Så nåede vi til 2. pakke, som også går ud på at søge på stoffet. 

6 stjerner igen denne måned.


Jeg har lavet en lille youtube video, hvor jeg viser, hvordan jeg limer på pap,
når jeg har søgt ud på stoffet.
Klik på linket herunder for at se videoen :-)


På ingen måde en professionel video, 
men en arbejdsvideo,
som forhåbentlig kan være til hjælp for nogen :-)


Billederne her er de samme som i mønsteret, 
så beskrivelserne findes i mønsteret og gentages ikke her.


Dette blogindlæg er mest et arbejdsredskab til dem, der er 
med på BOM Circle play

Alle andre er selvfølgelig velkommen til at kigge billederne :-)






Stjerne 7                                          Stjerne 8                                         Stjerne 9



Stjerne 7


Stjerne 8

Stjerne 9


Stjerne 10


Stjerne 10

Stjerne 11 

Stjerne 11

Stjerne 12 

Stjerne 12

Fix-punkter

Tjek at det stadig ligger lige hvor det skal ved spidsen

Sy sammen i dele. 
Jeg sy fra ydersiden og ind mod centrum.

Rigtig go´ fornøjelse ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar