onsdag den 4. januar 2017

My Million flowers uge 1, 2017

Jeg har syet 3 blomster, hvor jeg har brugt mit fokusstof.
Jeg forestiller mig en del flere, som skal bruges til "bunddække"

Jeg har ikke en masse nytårsforsætter, men jeg kunne godt tænke mig
 at have dette projekt færdig til udstilling på DPF træf i skærbæk til august!

I have made 3 flowers from my focus fabric.
I imagine they will fill in the gaps - need a lot more.

I would like to finish this project by the end of august 
- my new year wish


Jeg kan rigtig godt lide den gule/orange :-)

I really do like the yellow/orange one :-)


Figuren jeg har brugt er denne, men jeg har søgt på mit fokusstof og skåret
6 identiske dele til hver blomst.

Rigtig go´ fornøjelse ;-)

The template I use is at the photo above. Fuzzy cut from my focus fabric.

Have fun ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar