torsdag den 17. august 2017

My Million Flowers uge 33 - og "Circle Play"

Jeg er begyndt at sy de grønne sekskanter til kant sammen.
I hver side af tæppet skal der syes 48 sammen i en række som på foto til højre.
Ialt skal bruges (ca.) 200 6-kanter i den samme grønne farve.

Go´ fornøjelse ;-)

I have startet joining the green hexagons for the border.
In each side I need 48 in a row (photo right side)
Total 200 hexagons in the same green fabric

Have fun ;-)


Ta dah......


Så blev min BOM "Circle Play"
helst fiks og færdig.

Den vil hænge i Skærbæk næste weekend,
på medlemsudstilling til 
Dansk Patchwork Forenings årlige TRÆF

(et samlet mønster vil komme i løbet af september)



Livet er kun til låns
- lev det

2 kommentarer:

  1. Det er så flotte ting du laver. Jeg opgav meget tidligt My million flowers, .... men jeg kan jo tage den op igen. Glæder mig til at se Circle play i Skærbæk.

    SvarSlet
  2. Tak Pia. Ja My Million Flowers bliver jo liggende til "blogger" går af mode/lukker - så der sku være en chance 👍😊 Der kan jo også sagtens bare bruges noget af det man synes allerbedst om.

    SvarSlet