onsdag den 30. august 2017

My Million Flowers uge 34, 2017

Har fået lagt alle mine sekskanter på mit pap-mønster.
Ikke syet meget.
Der er stadig nogle huller.
Tænker en pæn del skal fyldes ud med den grønne jeg også bruger til kant.

Have got all my hexies placed on my pattern.
Not much sewn
I think I will use the green I use for the border a lot in the gaps I still need to fill.


Det jeg har nået at sy denne uge
 (som mest er nydt i Tønder med skønt vejr og dejlig musik )
har jeg indkredset med en rød streg :-)

This week I have sewn the parts with a red crayon around
Not much, I have spent the week at a musicfestival :-)


Go´ fornøjelse ;-)

Have fun ;-)

Jeg har set et eksemplar af tæppet/topstykket færdigt på facebook.
Skønt at se.

Måske kunne det være sjovt at se, og samle billeder her på bloggen,
så send mig gerne et billede af det du har lavet/fået inspiration til,
så lægger jeg det på her ;-)

On Facebook I have seen a top compleeted, it could be
fun to post it here on the blog.

So if you have found inspiration here, and have made something,
please send me some photos to share ;-)

E-mail:

tove@kludemarie.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar